Malam openhouse...

Mekasih kawan2 yang sudi datang umah.....,almaklumlah.....baru first time buat OH kat umah baru..tu yang takut tak cukup2 jer..tapi alhamdulilah semua cukup...sampai kul 1.30pagi masih ader yang datang....tima kasih lagi pada yang sudi hadir....

actually..pagi tu aku sibuk kan lah diri ngan member2 aku masak2 aper yang patut...masak soto madura, begedil, puding n buah2 han jer.......itupon macam nak aper lah..di buatnya...bertungkus lumus dibuatnya..menyiapkan persiapan..almaklumlah jemputan pkul 5-11.00 mlm...,tetapi tup..tup
'assalamualaikum'....wau berdeghau darah aku..budak2 opis hubby dah smpai lepas sembahyang jumaat..mak oi.......cepatnyer dtg ...sib baik lah makan dah siap cumer....mini ketupat aku jer lom masak2 lagi..dah 4 jam jugak aku rebus....
tapi aku sempat lah jugak buatkan diaorang....air limau+ sirap.....n semua orang makan..kalu tak mkn biskut kering jer lah....tetamuku....huhuhuhuu.

aku puas semua berjalan lancar....alhamdulilah...tapi tak sempat amik gambo ler mase OH umah aku ari tu..,
coco ngan kakyah tak dapat datang ar.....so esok malam nyer pulak aku ker umah coco.....ader mkn2...senang jer umah dier....?samapi umah coco aper lagi melilau lah mataku ini...santek tau umah dier...tak dapat tgkap gambo ler..nak cepat ke OH kulai...lain kali kita singgah lagi....
ok kwn2...selamat pagi senin

nie lah teman2 wmc ku(umah GLAM)...yang terakhir sampai mlm OH tu....dari kiri mak yana.mak eza, n mak lyn...aku di celah2 bedah...huhuhuhu..sampai jugak korang..walaupun mknan dah korek2





0 Responses